شرکت مواد مغناطیسی تابان

شرکت مواد مغناطیسی تابان

شرکت گسترش مواد مغناطیسی تابان تنها واحد تولید کننده انواع آهنربا هاي دائمی در ایران و خاورمیانه می باشد. این شرکت در تاریخ  01/09/1383 نزد اداره ثبت شرکتهاي اصفهان به شماره 21422 به ثبت رسیده است.
با توجه به اینکه این صنعت در اختیار کشورهاي پیشرفته جهان می باشد، کیفیت مناسب کالاهاي تولیدي این شرکت و قیمت رقابتی آن با نمونه هاي خارجی، باعث شده که محصولات این شرکت با استقبال بینظیر مصرف کنندگان داخلی مواجه شود و حتی در زمانی محصولات خود را به خارج از کشور همچون ترکیه صادر کرده است.
از طرفی این مجموعه داراي ISO/TS 16949/2009 در طراحی و تولید محصول، واحد R&D وگواهینامه از سازمان صنایع استان اصفهان بوده و دارای آزمایشگاه تخصصی در زمینه مواد مغناطیسی می باشد.

شرکت گسترش مواد مغناطیسی تابان تولید کننده پودر مغناطیسی هگزافریت مورد استفاده در ساخت عایقهاي صوتی و حرارتی یا نوارهاي مغناطیسی، انواع قطعات مگنت در شکلهاي مختلف مثل انواع سگمنت موتورهاي DC  و انواع رینگ بلندگو، و دستگاههاي مغناطیسی مثل دستگاههاي رسوب زداي مغناطیسی مورد استفاده درصنایع کشاورزي میباشد.
همچنین شرکت با استفاده از کادر مجرب و آزمایشگاه مناسب، قادر به ارایه خدمات مشاوره یا آزمون در زمینه هاي مربوط به لوازم مغناطیسی می باشد.