شرکت آئینه خانه اسپادانا

شرکت آئینه خانه اسپادانا

شرکت آیینه خانه اسپادانا در تاریخ 01/09/1389 به صورت شرکت سهامی خاص با هدف ارائه خدمات مرتبط با هتل داری در شهر اصفهان تاسیس شد. آخرین سرمایه ثبتی شرکت مبلغ یک میلیارد ریال است. فعالیت شرکت آیینه خانه اسپادانا ارائه خدمات در زمینه های مدیریت هتل ها و مهمانسراها، ارائه خدمات به رستـوران ها، فعـالیت های مرتبط با هتلداری است.
هتل سه ستاره اسپادانا در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و در حاشیه زیبای رودخانه زاینده رود اصفهان نزدیک به پل تاریخی سی و سه پل واقع شده است. این مجموعه اقامتی در 4 طبقه و دارای 32 باب اتاق شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. این هتل در حال حاضر از زیر مجموعه های شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان و تکادو است. موقعیت مکانی خاص و زیبای هتل و همجواری با آثار و ابنیه های تاریخی شهر اصفهان و مراکز تفریحی و تجاری از ویژگی های خاص این هتل است. این هتل دارای رستوران، کافی شاپ و رستوران فصلی بام با فضای آرام و روحبخش با ظرفیت 150 نفر است.
در حال حاضر یک مجتمع اقامتی در شمال کشور (شهر رامسر) و یک مجموعه مهمانسرا در شهرستان خواف بصورت پیمان مدیریت در حال بهره برداری توسط این شرکت است.
 جهت اخذ گواهینامه استاندارد سازی، قراردادی با شرکت گردشگران بنیاد منعقد و در حال انجام مراحل اخذ گواهینامه مربوطه میباشد. بازاریابی و تبلیغات جهت حفظ مشتریان دائمی و جذب مشتریان جدید، افزایش سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه و حفظ رضایتمندی مهمانان و مشتریان، طرحهای قابل اجرا جهت افزایش درآمد و سود آوری شرکت و گسترش فعالیتهای شرکت با توجه به شرایط پیش بینی شرایط بازار و چشم انداز آینده از اهداف مستمر این شرکت است.